11688226

Aproape doisprezece noaptea. Sunt obosita, imi e frig si am nevoie de o imbratisare. Ma urc in autobuz si imi asez geanta pe locul alaturat. Nu imi place sa socializez cu un strain in toiul noptii. Imi sprijin capul de spatarul rece al scaunului si astept plecarea.

De pe bancheta din fata se aud susoteli si pupaceli prelungi. Scanez rapid cu privirea restul autobuzului si constat cu dezamagire ca toate locurile sunt ocupate.

-Perfect! Mormai resemnata si imi intorc atentia catre telefonul meu, incercand sa ignor chicotelile mult prea voiase pentru acea ora. Oftez si incerc sa ma concentrez la jocul meu. Am murit deja de doua ori si nu pare sa avansez.

Doamna din spate se plange facand aluzii la comportamentul amorezilor. Este inevitabil ignorata pentru ca: “Suntem tineri, ne iubim si ne doare la basca!” Grrr!!!

Intr-un sfarsit soaptele dulci par a inceta si el isi aseaza capul pe umarul ei in timp ce ea ii mangaie duios scafarlia. Toti calatorii din vecinatatea apropiata rasufla usurati. Cu un huruit nervos motorul prinde viata si plecam din statie, o liniste profunda asternandu-se in masina. Zambesc involuntar si imi continui jocul. Nu trece insa un minut si iubiteii nostri se intorc la activitatile lor precedente. GAME OVER

Imi inchid ochii si respir adanc. Ies din joc si privesc iritata bancheta din fata. Tocmai au impartit un pufulete! Ce dragut! Ma trantesc pe spatarul scaunului pregatindu-ma pentru o calatorie lunga. Dar Providenta pare a fi de partea mea si, dupa vreo zece minute, Ileana Cosanzeana coboara lasadu-l pe Fat-Frumos singur in autobuz si, cel mai probabil, cu steagul ridicat.

Justice has been served!

